ישראל והעמים
גודל טקסט
שנאת ישראל אינה נובעת מהרבה סיבות מקומיות אלא מהסיבה הכוללת - עם ישראל מבטא בעולם את הצדק והמוסר האלוקי ולגויים קשה עם המוסר הזה. אומנם לעתיד לבוא נגיע ל"ונברכו בך כל משפחות האדמה" - כולם יבינו שהמוסר והצדק האלוקי מביא הרבה ברכה לעולם.
x
-
מה זכה בלק הרשע שתקרא פרשה על שמו
לעם ישראל ישנה שליחות בעולם - קידוש ה' לעיני הגויים, הקב"ה רוצה שהגויים יהיו בעולם ויעריצו את עם ישראל ואת ה', וידעו שהתורה ניתנה מפי הקב"ה. -
-
כיצד נישמר מהיטמעות בגוי שבקרבנו?
שערי התחנה המרכזית ירושלים. הבאים להיכנס עומדים בין שורות של מחסומים, שבסיומם ממתינים להם שומרים חמושים, שבודקים אותם בשערים אלקטרוניים לגילוי מתכות. הכול במטרה - לחצוץ, להגן. לא רחוק משם, דרס ערבי בטרקטור מספר יהודים למוות. שום מחסום לא עמד בדרכו, הרי יש לו ת.ז. כחולה. כך נטמע לו הגוי בתוכנו, ואת התוצאות האיומות משלמות אלפי הבנות שנטמעות ומתבוללות בין זרים, נרצחי הפיגועים, והחברה הישראלית-יהודית ההולכת ומאבדת את זהותה. ואנו זועקים מנהמת לבנו - כיצד נישמר מהיטמעות בגוי שבקרבנו?.
המשך לקרוא...
<
4039383736
>